Väga laialt on levinud arvamus, et kui su äri on veebis, siis selle reklaamimiseks töötab vaid digiturundus ning et ’offline’ kuulub dinosauruste ajastusse. Tegelikkuses on väga palju pooltargumente just ’offline’ turunduse kasuks ning seda toetavad ka mitmed uuringud.
Näiteks viidi läbi uuring, kas reklaam televisioonis toob külastusi ’online’ kauplusesse. Selgus, et koheselt peale reklaami näitamist teles kasvas reklaamitava toote kodulehe külastuste arv hüppeliselt. Ja seda seetõttu, et suuremal osal päevast on mobiiltelefonid inimestel kas käes või käeulatuses ning kui reklaam on piisavalt huvi tekitanud, siis on suur tõenäosus, et sinu potentsiaalne klient klikkab su lehele, pakkumisele või postitusele.
Seega nii telereklaam kui ka muud ’offline’ kanalites näidatavad reklaamid kasvatavad piisavalt selge CTA (call-to-action) korral teie veebi külastajate arvu. Loomulikult on lisaks CTA-le määrava tähtsusega ka veebilehe, millele külastajad suunate, mobiilile optimeeritus, kuna keerulselt navigeeritav leht, mis ei tööta korralikult mobiilsel seadmel, võib oluliselt vähendada soovitud tulemusi.
Reklaam kohvitopsidel on sarnane ’offline’ reklaamikanal nagu telegi, kuid sellel on veel ka mitmeid eeliseid. Kõige suurem erinevus on selles, et kui nt telereklaam kestab ca 5-30 sekundit või nt bussipeatustes paiknevat plakatit märkad möödasõites ehk paar sekundit, siis kohvi armastavad inimesed nautida 20 kuni 30 minutit. Seega kohvitopsidel reklaamimise peamiseks eeliseks on reklaami näitamise aeg, mis on võrreldes teistega kuni 10 korda pikem! Mitte ükski reklaamikanal, ei ’offline’ ega ’online’, suuda tänases tempos inimeste tähelepanu hõivata nii pikaks ajaks.
Samuti on reklaam kohvitopsil väga personaalne, kuna kohvijooja hoiab reklaamiga topsi oma käes. Topsil näidatavat reklaami ei ole võimalik sulgeda (nt emailid), ad-blockeriga keelata (nt PPC), ega edasi kerida (nt tele). „Paratamatult“ näeb kohvijooja reklaami ning mida selgemini on reklaamsõnum välja toodud, mida haaravam on kujundus, seda kindlamini saab suunata klient soovitud reklaamitava teenuse või toote juurde nii veebis kui ka füüsilises asukohas.
Ja mis puutub reklaamimisele kohvikutes üldiselt, siis seal on tarbijal reeglina pisut rohkem aega kui tavapäraselt. Sinna minnes võetakse pisut aega iseendale, ärikohtumiseks või sõpradega koos ajaveetmiseks. Ja see on reklaamija võimalus - tabada oma klient sellisel hetkel tema tihedas graafikus, kui tal on aega ja ta on rohkem avatud töövälisele informatsioonile, samal ajal hoides käes mobiilset seadet.
Seega, kui sa oled huvitatud oma kliendisuhtluse muutmisest personaalsemaks, kui sind enam ei rahulda PPC või programmatiku tulemused ja sa soovid proovida midagi täiesti uut, siis on aeg reklaamida kohvikutes. Võta meiega ühendust.
Comments