BRÄNDITUD KOHVITOPSID
PIKAAJALINE BRÄNDI NÄHTAVUS
Kohvijooja tõstab topsi oma silmade kõrgusele umbes 10-20 korda kohvi joomise jooksul ja seda keskmiselt 20 kuni 30 minuti jooksul. Seetõttu on kohvitopsi turundus ainus reklaamiliik, mille kontaktiaeg kliendiga on kuni 30 minutit!​ Soovite oma reklaamile pikemaajalist nähtavust, kui 2 sekundit välimeedia reklaamil või 20 sekundit telereklaamil, siis reklaam kohvitopsil on õige valik.
INTEGRATSIOON - DIGI JA OFFLINE
INTEGREERITAV DIGITURUNDUSEGA
Traditsiooniline meedia on kergelt integreeritav ka digitaalse turundusega. Lisades kohvitopsidele näiteks QR-koodi või veebiaadressi kampaanialehele, saate te suunata tarbija otse pakkumise juurde.
LASE OMA LOOMINGUL LENNATA
NII KOHVIKUTELE KUI ETTEVÕTETELE
Ühekordsed bränditud take-away kohvitopsid sobivad kenasti nii kohvikusse kui ettevõtte reklaamikampaania sõnumite kandjateks. Kampaania sõnumiga kohvitopsid jagame oma koostööpartnerite kohvikutesse, restoranidesse ja üritustele laiali üle Eesti.
REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA
MAKSIMAALNE TARBIJA VASTUVÕTLIKKUS
Kasuta ära kofeiini mõju tarbija meeltele. Reklaam kohvitopsil muudab kohvijooja kofeiini mõjul sõnumi osas rohkem mõjutatavaks, mistõttu suureneb sõnumi vastuvõtlikkuse tõenäosus ja muutes reklaamistrateegia lisaks pikale visuaalsele nähtavusele veelgi tõhusamaks.
KLIENDIFOOKUS
PARIM HIND JA KIIRE TARNE
Meie topsid on väga konkurentsivõimelise hinnaga. Topsi hinna sisse on arvestatud nii materjal, trükk kui tarne. Kliendile pakutavale hinnale midagi juurde ei lisandu. Tarne kliendi aadressile üle Eesti on tasuta. Lisaks hinnale pakume veel ka super kiire tarneaega. Tellimuse täitmine tellimuse kinnitamisest tarnega ukseni toimub 3 kuni 15 päevaga.
PERSONALISEERITUS
LAI TOOTEVALIK
Pakume laia valikut topse vastavalt kliendi soovile. Saadaval on topsid suurusega 115ml, 220ml, 350ml ja 450ml. Materjalide valikus on nii biolagunevad kui tavalisesest papist, ühekihilised või kahekihilisi, läikiva või mati viimistlusega. Kaasi saab valida nii mustast kui valgest plastikust või papist. Toodete valik on kokku pandud selliselt, et iga ettevõte leiab omale sobivaima variandi just tema soovidest lähtuvalt.