September 25, 2018

February 28, 2017

Please reload

Viimased

Sellest lihtsalt ei ole võimalik mööda vaadata!

September 10, 2017

Käisin konverentsil, kus olid koos turundajad ja ettevõtete juhid eesmärgiga kuulata parimaid turunduspraktikaid Eestist ja lähiriikidest. Üritust väisas üle paarisaja inimese. Õhkkond oli mõnusalt casual ning põgusatel vaheaegadel pakuti suupisteid ning kohvi ja kooki. Kohvi pakuti papptopsidest, et oleks võimalikult mugav sellega vaheajal ringi jalutada ning soovi korral ka konverentsiruumi kaasa võtta. Pruunidest topsidest.

 

Igavatest, pruunidest, ilma sõnumita topsidest. Kas ma juba mainisin, et koos olid turundusinimesed? Inimesed, kes on kokku tulnud, et istuda päev otsa pead koos ja pidada nõu, kuidas püüda oma klientide tähelepanu rohkem kui sekundiks, taipamata, et lahendus nende probleemile seisab otse nende nina ees. Õigemini käes. Potentsiaalset lahendust veeretasid needsamad inimesed oma käes pool tundi või isegi üle 2h ühtejutti.

Üritusele olid kohale tulnud ka reklaamtoodete pakkujad. Nemad olid püüdmas turundusinimeste tähelepanu lõunapausi ajal. Lõunapausil jalutasid inimesed aga enamasti õues, kuna ilm oli ilus ja kasutati võimalust kolleegidega niisama juttu puhuda ning jalgu sirutada. Reklaamtoodete pakkujate lauaääred seisid aga tühjana. Rääkimata konverentsi ajast, mil nende potentsiaalne klient istus konverentsiruumis sees. Nad oleksid võinud sel ajal ka kukerpalle teha, kuid kliendi fookus oli mujal. Kaotatud kliendid. Kaotatud raha. Kuidas aga oleks saanud kätte selle inimese tähelepanu, kes toob su ettevõttele selle iga-aastase kasumi?

 

Sellele probleemile on väga lihtne lahendus! Lahendus reklaampinna näol, millest ei ole võimalik mööda vaadata. Reklaampind, mida inimene hoiab oma käes keskmiselt pool tundi ühtejutti ning mis on ideaalne reklaamsõnumi edastamiseks, ideaalne inimese tähelepanu köitmiseks. Kohvitops. Seesama igav pruun kohvitops, mida konverentsikülastajad veeretasid oma käes terve lõunapausi ja osa konverentsi ajastki. Sellel topsil oleks võinud olla sinu ettevõtte reklaamsõnum, üleskutse, teavitus kampaaniast. Oleks pidanudki olema!

 

Turunda teadlikult! Turunda oma toodet/teenust kliendile tema igapäevase meelierutava rutiini ajal. Tema kohvipausi ajal!

 

 

 

 

Share on Facebook
Please reload

Please reload

Arhiiv