Brändinguga kohvitops – mida tasub topsi kujundusele panna

Ühes käes take-away kohv ning teises mobiiltelefon - see on pilt, mida näeme oma linnapildis igapäevaselt. Seega kohvitopsil oleva reklaamiga saab saata kohvijooja väga kiirelt mistahes mobiilsele reklaam- või kampaanialehele. Lisaks ergutab kofeiin kohvi tarbija meeli muutes jooja rohkem mõjutatavaks topsil olevale infole.

Millist infot siis kohvitopsile paigutada?




Logoga tops


Kõige lihtsam lahendus on topsi kujundusele panna oma ettevõtte logo ja sellega on enamikel juhtudel kõik öeldud. Kui pakud jooke oma asukohas, meie tehtud töödest nt LHV või Minurehvid topsid, siis ei olegi sageli vajadust midagi logole lisada.








Informatiivse sõnumiga tops


Kui oled tulnud turule näiteks uue tootega, siis võiks lisada logole ka tooteinfo. Olenevalt tootest/teenusest võib panna nii tootekirjelduse, esinduse asukohainfo, avamisajad vms.













Positiivse meeleolusõnumiga topsid


Alati ei pea kujundusel olema aga vaid teenusega seonduv info. Kui sa soovid luua kliendile positiivse meeleolu, siis miks mitte panna kujundusele mõnusaid meeleolu loovaid sõnumeid.









Kampaania


Topsid on heaks võimaluseks reklaamida kliendile näiteks uut algavat tootekampaaniat, jagada infot loosimängu kohta või algava ürituse kohta.



Võimalikke variante, millist infot kohvitopsidel kuvada, on just täpselt niipalju, kui on ettevõtteid, kampaaniaid või loovinimesi. Kuna topsile saab trükkida täisvärvides ja topsi saab katta üleni kujundusega, siis tasub seda pinda maksimaalselt ära kasutada. Uuringutes on välja tulnud, et kohvijooja tõstab topsi oma silmade kõrgusele umbes 10-20 korda kohvi joomise jooksul ja seda keskmiselt 20 kuni 30 minuti jooksul.


Seetõttu on kohvitopsi turundus ainus ja kõige mõjusam reklaam, mis jõuab tarbijani 100% ulatuses ja mille kontaktiaeg kliendiga on kokku kuni 30 minutit!​​

Viimased
Arhiiv